Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

ωχ ωχ ωχ


ωχ ωχ ωχ

Ενας τύπος εχει ένα βιβλιοπωλείο
Οπου πάω και υπογράφω τα βιβλία μου
Και πάντα μου χαρίζει ένα βιβλίο με το ζόρι
Κάτι για τη σκληρή και απονη ζωή
Αλλά αυτά τα βιβλία είναι γραμμένα
Από αρθρογράφους εφημερίδων,
Καθηγητές πανεπιστημίου,πλουσιόπαιδα κλπ
Οι τύποι αυτοί εχουν δεί τι πάει να πεί αληθινά
Σκληρή ζωή όσο κι οι επαρχιακοί εφημέριοι
Η ζωή τους είναι περιπετειώδης
Οσο και το ξεσκόνισμα του ραφιού της βιβλιοθήκης
Κανείς απ’ αυτούς δεν έμεινε ούτε μια μέρα νηστικός,
Τα βιβλία τους είναι καλογραμμένα και καμιά φορά
Εξυπνα,εχουν μια δόση τόλμης αλλά υπάρχει
Σαφώς η αίσθηση της άνεσης ,στη γραφή και στη ζωή.
Τα βιβλία γλιστράνε απο το χέρι μου.
Αυτός ο βιβλιοπώλης πρέπει να σκεφτεί
Αλλους τρόπους να με ανταμείψει
Που υπογράφω τα βιβλία μου
Γιατί η ανάγνωση κάθε όμορφα τυπωμένης μαλακίας
Μου θυμίζει μονάχα για μια ακόμα φορά
Ότι μοναδικός μου αντίπαλος είναι ο εαυτός μου.

ΤΣΑΡΛΣ ΜΠΟΥΚΟΦΣΚΙ
Να περιφέρεσαι στην τρέλα
Μτφρ: Σώτη Τριανταφύλλου//εκδ ηλέκτρα


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: