Σάββατο 15 Μαρτίου 2008

ΝΙΚΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ -βαρδια

Anonimo xiv sec:Trionfo della Morte "Πάρε με από το χέρι να μου δείξεις τόν κόσμο.ο μεγάλος χάρτης σχισμένος.η γεωγραφία χαμένη ανάμεσα σε άχρηστα βιβλία.ο εξάντας δίχως φακούς τούς βγάλαμε για ν΄ανάψουμε τσιγάρα .σπασμένο το παλινώριο.η ρίγλα ζαβωμένη.το βελόνι της πυξίδας τρελάθηκε και τρεκλίζει.την μπαρκέτα την έκοψε κυνηγός ,μπορεί και σκυλόψαρο .μετζαρόλι? μα η άμμος δε βολεί να περάσει.ας μετρήσουμε τον ήλιο με τα δάχτυλα.ποιόν απ' όλους? -λίγη γαλέττα... -πάρε ...γιατί φτύνεις? -νερό. -σώθηκε. -είπες πώς για μένα θ΄ανοίξεις τη φλέβα σου. -δες.την άνοιξα.δεν τρεχει στάλα. -στεριά.νά τη.τρείς φοινικιές. -όχι.πέντε....εφτα...χίλιες...χιλιάδες.μήτε μισό μίλι.κοντά. -δός μου τα κουπιά. -είναι σάπια.ολότελα. -τότε άς φτάσουμε κολυμπώντας. -κοίταξε το στόμα τού σκύλου ,πώς περιμένει. -ρίξε τη γαλεττα. -την ξερνά και την πετά πάλι απάνω μας.δε βλέπεις?στάσου να πέσω.θα χορτάσει.θα προλάβεις να βγείς στη στεριά.φυσάει .είναι κόντρα.αλαργεύουμε.βρέχει.πιές .κοιμήσου,θα σε φυλάω. -κοιμάμαι.είναι καιρός που κοιμάμαι. -τι ωραία πού είναι τα μαλλιά σου.άσε με να τα καθαρίσω από το αλάτι. -όχι. -γιατί γλιστράς από τα χέρια μου? πού είσαι? εχω καινούργιο tatoo να σου δείξω.μήν ξυπνάς...έτσι όπως είσαι ,θα σε βάλω φιγούρα σε πλώρη.....κοριτσάκι.πιάσε με από το χέρι να μου δείξεις τόν κόσμο. -δεν έχω χέρι.δεν υπάρχει κόσμος" νίκος καββαδίας βάρδια εκδόσεις άγρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: