Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Ο ΓΑΤΟΣ ΜΟΡΓΚΑΝ ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ


Κάποτε ήμουν Πειρατής, ήμουνα μπουρλοτιέρης
Μα τώρα αποσύρθηκα,πήρα τη συνταξή μου
Και στην πλατεία Μπλούμσμπερυ διορίστηκα πορτιέρης
Γι αυτό με βλέπετε αραχτό δω πέρα, στη βολή μου.
Οι πέρδικες μ΄αρέσουνε, τούς φασιανούς γουστάρω
Μ΄αρέσει και του Ντεβονσάιρ η κρέμα σε μπωλάκι
Αν με κεράσουνε ποτό,βεβαίως θα το πάρω
κι όταν τελειώσω τη δουλειά,μπορώ να φάω ψαράκι.
Είμαι κομμάτι άξεστος,καλούς δέν ξέρω τρόπους
Μα θα με δείτε πάντοτε κομψό ,καλοβαλμένο
Γιατί έχω τσίλικο παλτό κι αρέσω στούς ανθρώπους
Πού λέν για μένα "Τί γατί!Σπαθί και ξηγημένο!"
Στήν Μπαρμπαριά ναυάγησα,βγήκα μισοπνιγμένος
και βράχνιασα και δεν μπορώ να γλυκονιαουρίσω
Ακόμα όμως μ΄αγαπούν -δέν είμαι φαντασμένος-
Και με ποθούν τα θηλυκά ,χωρίς να προσπαθήσω.
Καί τώρα ,ακούστε ,άν θέλετε με σας κάτι να γίνει
(Φέημπερ και Φέημπερ είμαστε,ποιός τάχα δεν το ξέρει?)
Και χρόνο θα γλιτώσετε και ψυχική οδύνη
Μόνο αν φίλο έχετε τον Γάτο τον πορτιέρη!
ΜΟΡΓΚΑΝ
T.S.ELIOT
το εγχειριδιο πρακτικής Γατικής
του γέρο -Πόσουμ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ-ΑΠΌΔΟΣΗ
Παυλίνα Παμπούδη-Γιαννης Ζέρβας
Εκδόσεις ΑΓΡΑ

4 σχόλια:

Keep Dreaming είπε...

niaouououou!
kouklos o gatos!

xairetw :)

κοκκινη κισσα είπε...

Ηταν ο γάτος μου.Τώρα είναι πορτιέρης στον παράδεισο των γάτων!!
μετά από μια μάλλον λαίμαργη ζωή...

καλό βράδυ

Nikolas apo ta palia είπε...

Μοιάζει πολύ με τον δικό μου.. :)

κοκκινη κισσα είπε...

νικόλα καλωσορίζω τον γάτο σου!