Τετάρτη 8 Απριλίου 2009


Δυο φίλοι περπατούσαν στην έρημο. Κάποια στιγμή τσακώθηκαν και ο ένας από τους δύο έδωσε ένα χαστούκι στον άλλο. Τότε, πονεμένος, χωρίς να πει τίποτα, έγραψε στην άμμο: ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ, ΜΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΣΕ. Συνέχισαν να περπατούν μέχρι που βρήκαν μια όαση όπου αποφάσισαν να κάνουν μπάνιο. Αλλά αυτός που είχε φάει το χαστούκι παραλίγο να πνιγεί και ο φίλος του τον έσωσε. Όταν συνήλθε, έγραψε πάνω σε μια πέτρα: ΣΗΜΕΡΑ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣ, ΜΟΥ ΕΣΩΣΕ ΤΗ ΖΩΗ. Τότε, αυτός που τον είχε χαστουκίσει και στη συνέχεια τού έσωσε τη ζωή, τον ρώτησε: «Όταν σε χτύπησα, έγραψες πάνω στην άμμο και τώρα που σε έσωσα έγραψες πάνω στην πέτρα. Γιατί;» Τότε, ο σωσμένος φίλος απάντησε: «Όταν κάποιος μάς πληγώνει, πρέπει να το γράφουμε στην άμμο όπου οι άνεμοι τής συγνώμης μπορούν και σβήνουν την πληγή. Όταν, όμως, κάποιος κάνει κάτι καλό για μας, πρέπει να το χαράζουμε στην πέτρα, όπου κανένας άνεμος δεν μπορεί να το σβήσει.» ΜΑΘΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΤΡΑ.

18 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Πολύ σωστό και δίκαιο....
Κρίμα που τις πέτρες πια... τις χρησιμοποιούν μόνο για λιθοβολισμό....

:-)))

Unknown είπε...

..τι δυσκολο,τι δυσκολο για τον ανθρωπο..τρομακτικα δυσκολο..προυποθετει γνωση-γνωση;-του βαραθρου της ταπεινοτητας..κατι,που κανενας χαρτης,σε καμμια φλεγομενη ερημο του νου,ανθρωπινος,δεν σηματοδοτει..ο πληρης και ακριβης,διαχωρισμος,θυμαμαι-ξεχνω,οταν η μνημη ειναι πολλες φορες πιο δυνατη απο την θεληση σου,δεν ειναι δωρο μιας ορατης πραγματικοτητας..για κατι αλλο μιλας..και για να το λες,θα ξερεις..στον εικονικο κοσμο που ονειρευεται να αντικαταστησει,τη ροη του πραγματικου,αυτη η αληθεια,ακουγεται σαν ενα λαμπρο,αστειο..τι λες......

Antoine είπε...

So sweet! :)

Spyros Vlahos είπε...

Ανυπέρβλητο!

κοκκινη κισσα είπε...

akanonisti
vagos
Antoine
spyros Vlahos

Φίλοι μου,την ιστορία ,μου εστειλε αγαπημένη φίλη με μέιλ.
Την βρήκα βαθύτατα σοφή και θέλησα να την μοιραστώ.
το ζήτημα της συγχώρησης επίσης θεμελιώδες,όσο και της συμφιλίωσης αντίστοιχα με μνήμες-τραύματα.

καλο βράδυ σε όλους..
ελλείψει χρόνου συγχωρήστε μου το σύντομο της απάντησης !!!

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

πολύ όμορφο! μου θυμίζει έντονα ρητά σοφών από την Κίνα, την Ινδία και την Ιαπωνία... πολύ φιλοσοφημένο.

κοκκινη κισσα είπε...

Σ.Π.Ρ

Ετσι είναι Ρωμανέ,ομορφο και βαθύτατα φιλοσοφημένο.

καλο σαβ/κο!!

vagos είπε...

..τωρα,γραψαμε στην αμμο και βρηκαμε τη πετρα τη γυαλινη,μετα,πηραμε ενα σφυρι,τη σπασαμε,τη καναμε αμμο και ξαναγραψαμε πανω της...μετα,βρηκαμε παλι την ερημο..που να γραψουμε,που να γραψουμε..παλι στην ερημο γραφουμε..σε συγχωρουμε πριν καν υπαρξει η επομενη,ξανα..η μαλλον θα εφευρουμε την επομενη ακραδαντη πυκνοτητα του επομενου ορυκτου..να ησυχασεις,κοκκινη κισσα..

κοκκινη κισσα είπε...

vagos

"..πάντως είμαι υποχρεωμένος να μιλάω..να μιλάω δεν θα σωπάσω ποτέ.ποτέ.Ετσι ο λόγος είναι τόπος και άτοπο..."

Unknown είπε...

..σαν μια ανοιξη στη θεση των ρολογιων που τα γραναζια τους χτυπουν παντα δυομιση και κατι,θαμαι η πολυεμβρια στη θεση του χρονου..

Μαρια Νικολαου είπε...

Πολύ ομορφο διδαγμα..

Καλημερα

ΤΟ ΑΛΦΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ είπε...

" 41. Τίποτα δε χτίζεται πάνω στην πέτρα, όλα πάνω στην άμμο χτίζονται, όμως το χρέος μας είναι να χτίζουμε σα να΄τανε η άμμος πέτρα…."

Χορχε Λ. Μπόρχες "Περικοπές από ένα απόκρυφο Ευαγγέλιο"

κοκκινη κισσα είπε...

Μαρια Νικολάου

Μαρία πράγματι η ιστορία εχει μια βαθύτατη σοφία.
Νάσαι καλά!
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα.!!

κοκκινη κισσα είπε...

Scorpios

Δέν γνώριζα το εν λόγω απόσπασμα.πολύ ενδιαφέρον!!

Νάσαι καλά ..ευχές για καλό Πάσχα!!

Ελένη Λιντζαροπούλου είπε...

Σοφό... να είσαι καλά που το μοιράζεσαι μαζί μας.

Συγχωρώ...που θα πει χωράει το Εγώ μου κάπου μαζί με το Εγώ του άλλου.
Μεγάλη λέξη τό Εγώ όσο και η συγχώρηση.

Χριστός Ανέστη...ελπίζω.

κοκκινη κισσα είπε...

Big Mama

Ετσι ακριβώς!!Ας ευχηθουμε κατανυκτικά για Ανάσταση κυριολεκτικά και μετωνυμικά!!!

νάσαι καλά!

Χρήστος Καλογριδάκης είπε...

Περικοπές ενός απόκρυφου ημερολογίου:
http://www.youtube.com/watch?v=9nf34U3d-Aw
Είναι εκπληκτικό που τόσο εγώ όσο και ο Scorpios φτάσαμε στο ίδιο ρητό, στην ίδια σοφία ακολουθόντας διαφορετικές διαδρομές!

Τα χαιρετίσματα μου,
Χρήστος

κοκκινη κισσα είπε...

χρηστος

σε ευχαριστώ γιά το σχόλιο χρήστο.
θα τα λέμε
νάσαι καλά!!