Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

"....η ζωή απλά συνέβη"



Στη συνέντευξη που δημοσιεύτηκε στο Harper's Bazaar, η Ελίζαμπεθ Τέιλορ δήλωνε: «Ήμουν απίστευτα τυχερή στη ζωή μου που γνώρισα τεράστια αγάπη και φυσικά που είμαι η προσωρινή κάτοχος μερικών απίθανων και πανέμορφων πραγμάτων. Αλλά ποτέ δεν ένιωσα μεγαλύτερη χαρά από όταν έβλεπα τα παιδιά μου να χαίρονται με κάτι, ποτέ πιο ζωντανή από όταν έβλεπα έναν μεγάλο καλλιτέχνη και ποτέ πιο πλούσια από τότε που μου δινόταν μια μεγάλη δωρεά για τον αγώνα μου κατά του AIDS».

Η μεγάλη ηθοποιός έφυγε απο τη ζωή στα 79 της (ηταν γεννημένη το 1932) μόλις προχθές 23 Μάρτη.
Αξέχαστες οι ερμηνείες της σαν Κάθρην στο "Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι "του Τ.Ουίλλιαμς,σαν Λυσσασμένη Γάτα ,δίπλα στόν Πώλ Νιούμαν ,σαν Μάρθα στο" Ποιός φοβάται την Βιρτζίνια Γούλφ" του Αλμπι ,σαν Κλεοπάτρα στο κινηματογραφικό "Αντώνιος και Κλεοπάτρα" στο πλευρό του επίσης μυθικού Ρίτσαρντ Μπάρτον και σε πλήθος ακόμη θεατρικά και κινηματογραφικά εργα στη διάρκεια 50  και πλέον χρόνων  παρουσίας.

δείτε και εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: