Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015


ο ι γραμμές
οι αριθμοί
Τα πρόσωπα
Το αμνημόνευτο της αγάπης βάθος
Το Νόημα
Το Απόκτημα
Ο Θάνατος
Ο νεκρός αδερφός
Το ανεκπλήρωτο μέλλον
Τα παιδιά που έμειναν νάνοι
 

Οι νάνοι νεκροί
Οι μέσα μας νεκροί
Η αφετηρία πριν την αρχή
Το χέρι που δε φτάνει να κόψει το χρόνο
Ο σάπιος χρόνος είναι ο ώριμος χρόνος
Ο χρόνος σιωπή
Ο χρόνος εφιάλτης
Ο χρόνος παγίδα
Ο χρόνος δήμιος
Ο χρόνος ο μεγαλύτερος Ερωτας ολων των Ερώτων
Το καρφί και το πύον της συνείδησης
Το αίμα στο φιλί
Το καμένο κάρβουνο της προδοσίας
Το άσπρο πόδι της ματαίωσης
Η λάσπη της αγάπης και η Θεία κοινωνία της
Ο άγριος σκύλος που κοιμάται μέσα μου τις νύχτες
Το άδειο που δεν έχω όταν σε εχω
Το πριν το τώρα το μετά το πάντα από το κλάμα μου
Το φαγωμένο μήλο της ζωής μας και τα φτυσμένα κουκούτσια του
Ο ήχος από σπασμένα ποτήρια που σε ξυπνά τις νύχτες
Το σπασμένο ανάμεσά μας
Ο χρόνος ο αδερφός μου ,ο πατέρας μου ,η μάνα μου
Τα παιδιά μου
Ο δημιουργός μου και ο δήμιος μου
Ο δήμιος μου
Ο δήμιος μου
Η φωτιά που καίει τα σταφύλια
Τα σπασμένα φρένα της απόγνωσης
Το ζώο στο σφαγείο
Το ζώο στο διάδρομο του σφαγείου
Το σφαγμένο βλέμμα σου
Οι νυχτερίδες της σκέψης
Οι τύψεις
Ο Θάνατος
Οι χειρονομίες του
Το ανεπίστροφο
Το ανεπίδοτο
ο γκρεμισμένος τοίχος της σκιάς σου
οι σκιές μας
τα κομμένα δάχτυλα της τρέλας
οι μέρες μας που ανοιγοκλείνουν στο σκοτάδι
οι πόρτες της συνείδησης
οι πόρτες μας
το ποτάμι της λήθης με το μαύρο νερό
το λιωμένο μέταλλο του χρόνου
το ξυράφι του
Το παγωμένο γάλα της συνείδησης
και το μαχαίρι που το κόβει
Εφη Καλογεροπούλου
ερημος όπως ερωτας/desert as desire(δίγλωσση εκδοση)
μτφρ: Γιάννης Γκούμας
εκδ.μετρονομος-ποιειν,2015

Δεν υπάρχουν σχόλια: