Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

αγγλικό παιδικό τραγούδι του 18 αιώνα///"Ο θάνατος του κοκκινολαίμη"



«Ο θάνατος του κοκκινολαίμη»
Ποιος σκότωσε τον κοκκινολαίμη;
Εγώ,είπε ο σπουργίτης.
Με το τόξο και το βέλος μου,
Εγώ τον σκότωσα.
Ποιος τον είδε να πεθαίνει;
Εγώ ,είπε η μύγα,
Με το μικρό μου μάτι,
Εγώ τον είδα να πεθαίνει.
Ποιος μάζεψε το αίμα του;
Εγώ ,είπε το ψάρι,
Με το μικρό μου πιάτο,
Εγώ μάζεψα το αίμα του.
Ποιος θα ψάλλει την ακολουθία;
Εγώ ,είπε η τσίχλα,
Καθισμένη στο θάμνο,
Εγώ θα ψάλλω την ακολουθία.
Ποιος θα κρατάει ένα καντήλι;
Εγώ ,είπε ο σπίνος,
Ερχομαι σε λιγάκι,
Εγώ θα κρατάω ένα καντήλι.
Ποιος θα σκάψει τον τάφο του;
Εγώ ,είπε η κουκουβάγια,
Με την αξίνα και το φτυάρι μου,
Εγώ θα σκάψω τον τάφο του.
Εσύ,σκληρέ σπουργίτη,
Με το μυτερό σου βέλος
Μου ‘κλεψες
Τη μισή μου καρδιά.
Αχ,δεν είναι πια εδώ
Κείνος που μαζί μου πέταγε-
Σκοτώθηκε και χάθηκε-
Κι εγώ ακολουθάω-πεθαίνω.


/αγγλικό παιδικό τραγούδι του 18 αιώνα
(από το πρόγραμμα της παράστασης REM/κήπος,
Θέατρο ΣΦΕΝΔΟΝΗ,Νοεμβριος 2018)

Δεν υπάρχουν σχόλια: