Κυριακή 26 Μαΐου 2019

ΚΟΥΑΡΤΕΤΟ//HEINER MULLER



ΒΑΛΜΟΝ:…Ο ΕΡΩΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΙΣΧΥΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ.
Η γυναίκα εν τέλει δεν έχει παρά έναν μόνο εραστή.Ακούω τον αχό της μάχης που τα ρολόγια του κόσμου δίνουν εναντίον της ανυπεράσπιστης ομορφιάς σας………...……......…........
Θέλω τον άγγελο που κατοικεί εντός σας να τον εξαπολύσω στη μοναξιά των άστρων.


ΜΕΡΤΕΙΓ:….Κι αν καταβροχθίζαμε ο ενας τον άλλον ,Βαλμόν,για να τελειώνουμε,προτού καταντήσετε ολότελα άγευστος

ΒΑΛΜΟΝ:Λυπάμαι ,είμαι υποχρεωμένος να σας πώ ότι έχω ήδη γευματίσει,Μαρκησία.
Η Κυρία του Προέδρου έπεσε.
…………......….
ΜΕΡΤΕΙΓ: Είσαστε πόρνη ,Βαλμόν


ΒΑΛΜΟΝ:Περιμένω την τιμωρία μου ,Βασίλισσα…
…...…...…......…...
ΒΑΛΜΟΝ :Ας προσευχηθούμε ,Mylady,να μη μας χωρίσει η κόλαση.
…...…...…......
ΒΑΛΜΟΝ:Ρίχτηκα στα πόδια σας ,Βαλμόν,για να σταματήσετε πια να παραπατάτε.Με βαφτίσατε στο άρωμα του υπονόμου.Απο τον ουρανό του γάμου μου κατρακύλισα στην άβυσσο των πόθων σας…Το μόνο που μπορώ ακόμη να κάνω για σας, είναι να σας συμπεριλάβω στην έσχατη προσευχή μου.Είστε ο δολοφόνος μου,Βαλμόν.


ΜΕΡΤΕΙΓ:Είμαι άραγε.Μεγάλη μου τιμή,Κυρία.Δεν θέσπισα εγώ τις εντολές εν ονόματι των οποίων θέλετε να εκτελέσετε τον εαυτό σας.Δεν αποκομίσατε καμμιάν άλλη απόλαυση από την ευλαβή μοιχεία σας εκτός από τις λεπτές τύψεις στις οποίες τώρα εντρυφείτε.Δεν είστε επαρκώς ψυχρή για την κόλαση,όσο μπορώ να κρίνω από τα παιχνίδια της κλίνης μας.ΤΌΣΟ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΨΈΜΑΤΑ ΜΙΑ ΣΑΡΚΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΑΡΑΝΤΑ.Είπα να τοποθετήσουν καθρέφτες για να μπορείτε να πεθάνετε στον πληθυντικό.Και δώστε μου τη χαρά να δεχτείτε από τα χέρια μου αυτό το ποτήρι κρασί ,το τελευταίο σας.

ΒΑΛΜΟΝ: …Μολονότι άνοιξα πολύ αργά τα μάτια μου στο βόρβορο της ψυχής σας, δεν μπορώ να ελπίζω σε ένα ηθικό δίδαγμα.HOW TO GET RID OF THIS MOST WICKED BODY .Θα ανοίξω τις φλέβες μου σαν ένα βιβλίο που δεν διαβάστηκε Θα μάθετε να το διαβάζετε Βαλμόν,όταν δεν θα υπάρχω πιά. Θα το κάνω με ένα ψαλίδι ,γιατί εγώ είμαι γυναίκα.
Μπορείτε με το αίμα μου να φτιασιδώσετε στο πρόσωπό σας καινούργια μουτσούνα.
Εγώ θα αναζητήσω τον δρόμο που οδηγεί στην καρδιά μου μέσα από τη σάρκα μου.
Το δρόμο που δεν βρήκατε ,Βαλμόν,γιατί εσείς είστε άντρας,γιατί το στήθος σας είναι άδειο και μέσα φυτρώνει μονάχα το μηδέν.Το κορμί σας είναι το κορμί του θανάτου σας,Βαλμόν.Η γυναίκα εχει πολλά σώματα Εσείς οι άντρες αν θέλετε να δείτε αίμα ,πρέπει να κάνετε αφαίμαξη στον εαυτό σας ή ό ένας στον άλλον Ο φθόνος για το γάλα των μαστών μας ,σας κάνει χασάπηδες. Να μπορούσατε να γεννάτε παιδιά.. Λυπάμαι Βαλμόν που εξαιτίας της επιταγής της φύσης,η εμπειρία αυτή θα σας μείνει απρόσιτη ,ο κήπος αυτός απαγορευμένος.θα δίνατε για αυτήν το καλύτερο κομμάτι του εαυτού σας αν γνωρίζατε τι σας διαφεύγει κι αν η Φύση υπαγόταν στον ορθό λόγο.…..


Είναι ωραίο να είσαι γυναίκα Βαλμόν κι όχι νικητής…


Δεν νιώθω φθόνο για την καταβόθρα που πλαταίνει μέσα σας Βαλμόν.

Μήπως θέλετε να μάθετε περισσότερα
Είμαι ένα λεξικό ομιλιών που ψυχοραγγεί, κάθε λέξη ενας θρόμβος αίμα..….. …
Ελπίζω να μην πλήξατε με το παιχνίδι μου. Θα ήταν στα αλήθεια ασυγχώρητο…

ΜΕΡΤΕΙΓ: Θάνατος μιάς πόρνης.Τώρα είμαστε μόνοι,Καρκίνε αγάπη μου


HEINER MULLER
ΚΟΥΑΡΤΕΤΟ


ΜΤΦΡ:ΕΛΕΝΗ ΒΑΡΟΠΟΥΛΟΥ

περισσότερα για το θέατρο του Muller εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: