Κυριακή 15 Μαρτίου 2009


Ελλη Λαμπέτη"το πανηγύρι"-ζαν κοκτώ

12 σχόλια:

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης είπε...

Καλημέρα!
Τί σύμπτωση! Έκανα αυτόν το δίσκο δώρο στη μάνα μου, που υπεραγαπά τη Λαμπέτη. Υποτίθεται ότι στην πρώτη θεατρική παράσταση που είδε πρωταγωνιστούσε αυτή κ.ο.κ. ...
Φοβερή ερμηνεία των μονολόγων!

Antoine είπε...

Σπουδαία ηθοποιός. Από τα μεγάλα ονόματα των ελληνικών θεατρών του 20ου αιώνα.

anna είπε...

Καλησπέρα, κάνε ένα αφιέρωμα τον Κοκτώ!!!!

Κούκος είπε...

Μοναδική, αξεπέραστη Έλλη Λαμπέτη...

Ανώνυμος είπε...

"πώς σε λένε;πες μου τ' όνομά σου" κι εκείνη μου' πε "θα σου το πω μετά".

κίσσα,μπράβο.

κοκκινη κισσα είπε...

Σ.Π.Ρ
θα συμφωνήσω απερίφραστρα.δυστυχώς δέν πρόλαβα να την απολαύσω στο θεατρικό σανίδι.Η ερμηνεία της καθηλωτική.

κοκκινη κισσα είπε...

Antoine

Η ερμηνευτική της δεινότητα αναγνωρισμένη.επαιζε με "ημιτόνια"!!

κοκκινη κισσα είπε...

Αννα

το σκέπτομαι ,οταν θα εχω περισσότερο χρόνο διότι στήν κυριολεξία αυτόν τόν καιρό "πνίγομαι".

φιλιά.

κοκκινη κισσα είπε...

κούκος

Δημήτρη δέν έχω παρά να συμφωνήσω.μοναδικές ερμηνείες σε ολους τους ρόλους του παγκόσμιου δραματολογίου.τι να πείς για την ερμηνεία της στήν "ανθρώπινη φωνή" του Κοκτώ ή "την ψεύτρα" του ιδιου??αλλά και η ερμηνεία της σε Μπρέχτ,Τσέχωφ,Στρίνμπεργκ μοναδική.

κοκκινη κισσα είπε...

nyxterino

Αριάδνη,
η ερμηνεία ανατριχιαστική.Ουτως η άλλως ο τρόπος που λέει την συγκεκριμένη ατάκα στην κυριολεξία μαγεύει.

καλό βράδυ!!

Ανώνυμος είπε...

σπάνια ευαισθησία,μεγάλο ταλέντο.

κοκκινη κισσα είπε...

δεν εχω παρά να συμφωνήσω!! αγαπητέ ανώνυμε.