Τρίτη 20 Αυγούστου 2019

Alda Merini Χ 3!!!


Io non ho bisogno di denaro
ho bisogno di sentimenti di parole

di parole scelte sapientemente

di fiori detti pensieri

di rose dette presenze

di sogni che abitino gli alberi

di canzoni che facciano danzare le statue

di stelle che mormorino all’ orecchio degli amanti.
Ho bisogno di poesia

questa magia che brucia

la pesantezza delle parole

che risveglia le emozioni e dà colori nuovi


***********
Δεν έχω ανάγκη από χρήματα.

Έχω ανάγκη από αισθήματα,

από λέξεις, από λέξεις σοφά διαλεγμένες,

από λουλούδια που τα λένε σκέψεις,

από ρόδα που τα λένε παρουσίες,

από όνειρα που κατοικούν τα δέντρα,

από τραγούδια που κάνουν τ’ αγάλματα να χορεύουν,

από άστρα που ψιθυρίζουν στ’ αυτί των εραστών.

Έχω ανάγκη από ποίηση,

εκείνη τη μαγεία που καίει το βάρος των λέξεων,

που ξυπνά τις συγκινήσεις και φέρνει καινούργια χρώματα.

Μετάφραση: Ευαγγελία Πολύμου

Πηγή: http://www.bibliotheque.gr/article/63994
***








“Δεν έχω ανάγκη τα λεφτά.


Έχω ανάγκη από αισθήματα,

από λέξεις, από λέξεις σοφά διαλεγμένες,

από λουλούδια που τα λένε σκέψεις,

από ρόδα που τα λένε παρουσίες,

από όνειρα που στολίζουν τα δέντρα,

από τραγούδια που κάνουν τ’ αγάλματα να χορεύουν

από άστρα που ψιθυρίζουν στ’ αυτί των εραστών…
Εχω ανάγκη από ποιήματα,

αυτήν τη μαγεία που αλαφρώνει τις λέξεις,

που ξυπνάει τις συγκινήσεις και γεννάει χρώματα αλλιώτικα.”

Μετάφραση: Βασίλης Ρούβαλης

Πηγή: http://vassilisrouvalis.blogspot.gr/2013/10/alda-merini.html



***
Δεν έχω ανάγκη τα χρήματα

Χρειάζομαι μόνο αισθήματα,

από λέξεις, λέξεις σοφά διαλεγμένες

από λουλούδια που λέγονται σκέψεις

από τριαντάφυλλα που λέγονται παρουσίες

από όνειρα που ντύνουν τα δέντρα

από τραγούδια που κάνουν τ’ αγάλματα να χορεύουν

από αστέρια που ψιθυρίζουν στ΄ αυτί των εραστών.
Χρειάζομαι την ποίηση,

αυτή την μαγεία που ξαλαφρώνει από το βάρος τις λέξεις

που ξυπνά συγκινήσεις και φέρνει νέα χρώματα

Μετάφραση: Velvet

Πηγή: https://beatrikn.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: