Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

.ούτε στάλα λιγότερο....

φωτο : Sarah Kane

…και να σου γράφω ποιήματα και να αναρωτιέμαι γιατί δε μ ε πιστεύεις και να σε αγαπώ τόσο βαθιά που να μη μπορώ να το βάλω σε λόγια,και να θέλω να σου πάρω ένα γατάκι που θα το προσέχεις περισσότερο από μένα,και να μην σε αφήνω να σηκωθείς απ το κρεβάτι όταν πρέπει να φύγεις,και να κλαίω σαν μωρό παιδί όταν φεύγεις στο τέλος…και να τριγυρίζω στην πόλη και να νιώθω άδεια χωρίς εσένα,και να θέλω ό,τι θέλεις,και να νομίζω πώς χάνομαι αλλά να ξέρω πώς πλάι σου είμαι ασφαλής,και να σου μιλάω για ό,τι χειρότερο έχω μέσα μου ,και να προσπαθώ να σου δίνω ο,τι καλύτερο έχω μέσα μου γιατί δεν σου αξίζει ούτε στάλα λιγότερο,και να απαντώ στις ερωτήσει ς σου αν και θα προτιμούσα να μην απαντήσω,και να σου λέω την αλήθεια αν και κατά βάθος δεν θέλω,και να προσπαθώ να είμαι ειλικρινής γιατί ξέρω πώς το προτιμάς…και να κάνουμε έρωτα στις τρείς το πρωί και κάπως με κάποιο τρόπο ,να σου εκφράζω έστω και λίγο /τον ακάθεκτο τον ακατάλυτο τον ακαταμάχητο τον ακατάσβεστο τον μεταρσιωτικό τον ψυχαναληπτικό τον –ανευ όρων-τον -τα πάντα- πληρούντα τον- δίχως -τέλος και –δίχως- αρχή έρωτά μου για σένα/////////SARAH KANE(CRAVE)



Το έργο ανέβηκε στην ΝΕΑ ΣΚΗΝΗ του ΛΕΥΤΕΡΗ ΒΟΓΙΑΤΖΗ στο θέατρο της οδού Κυκλάδων το 2003 σε σκηνοθεσία ΛΕΥΤΕΡΗ ΒΟΓΙΑΤΖΗ και μετάφραση ΤΖΕΝΗΣ ΜΑΣΤΟΡΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: