Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

Jose Angel Buesa







Το ποίημα του αποχαιρετισμού

αναδημοσίευση από εδώ

Σου λέω αντίο αν και ίσως ακόμη σε αγαπώ
Ίσως δεν θα σε ξεχάσω … Αλλά σου  λέω αντίο
Δεν ξέρω αν με αγάπησες … Δεν ξέρω αν σ’ αγάπησα
Ή ίσως και οι δύο αγαπηθήκαμε πάρα πολύ.

Αυτή την θλιβερή και παθιασμένη και τρελή αγάπη,
Την έσπειρα στην ψυχή μου για να σε αγαπώ.
Δεν ξέρω αν σ’ αγάπησα πολύ… ή αν σ’ αγάπησα λίγο,
Αλλά εκείνο που ξέρω είναι ότι ποτέ δεν θα αγαπήσω έτσι ξανά.

Απέμεινε το χαμόγελό σου να κοιμάται στη μνήμη μου- 
Και η καρδιά μου ,μού λέει ότι δεν θα σε ξεχάσω ποτέ .
Αλλά μένοντας μόνος … Ξέροντας ότι σε χάνω
Μπορεί ν‘ αρχίσω να σε αγαπώ, όπως ποτέ δεν σε αγάπησα.

Σου λέω αντίο και ίσως με αυτόν τον αποχαιρετισμό
Το πιο ωραίο όνειρό μου πεθαίνει μέσα μου.
Αλλά σου λέω αντίο για πάντα
Ακόμη κι αν σε  όλη μου την ζωή  θα συνεχίσω να σε σκέφτομαι.



Jose Angel Buesa
μτφρΒεατρίκη




περισσότερα μεταφρασμένα ποιήματα του Jose Angel Buesa εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: